Prins Axel

Citerat Axel:

Vi var på väg till rytmiken när jag berättade att
- På fredag kommer Nicole och Gabriel.
Tystnad.
- På onsdag kommer tomten svarade han efter en stund.

-----------------------------------------------------------------------------------------

-Jungmansgatan nästa sa Axel helt appropå inget.

(Då har man åkt för mycket buss...?!)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Vi var i slottskogen i helgen och stannade och tittade på alla änderna.
- Undrar om den ankan är död sa jag om en and som haft huvudet under vattnet i mer än 5 min!
- Då ska jag laga den, sa Axel

...........................................................................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0