Äntligen och snart...

Till viss del äntligen och till stor del snart..!! Jag får helt enkelt återkomma när jag vet mer!

Folk tittar underligt på mig när jag säger att jag längtar tills jag fyller 30.. men det gör jag! Jag tror att när jag är 30 är livet stabilt, jag är lycklig, är mitt i karriären och jag har hittat ett ställe jag känner att jag vill slå mig till ro på. Vissa bitar redan innan jag är 30. Jag är lycklig nu med men det är 5 miljoner grejer hela tiden som aldrig verkar bli färre. Helt enkelt jag ser fram emot självständighetens dag! 3 veckor, sen är domedagen kommen och examen sa vara avslutad =). Efter det styr jag min båt själv =)

Acke är jättemammig. Det började redan i helgen när  han var hos sin pappa. Igår ringde de på dagis o sa att han var ledsen o frågade efter mig hela tiden.. Herregud hur många gånger kan en moders hjärta brista egentligen? Då var jag precis klar med Cissis och Jessicas hästar o hade fått gott fika av Jessica så det vara bara att åka o hämta på dagis. Sedan tittade vi på Nalle Puh, byggde lego, lagade mat o badade. Det enda han frågade efter på hela kvällen var Kakka (mormor) och giisen (grisen), jag sa att de var hos Tommy med verktygslådan.

I helgen åker jag Acke o mamma till landet ett par dagar, därifrån åker vi sedan till Götene. Herman skulle rida något tournespel och gräva grävmaskin åt nån granne. Så jag vet nån som ska åka både traktor o grävmaskin i helgen.

Hörs snart! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0