Tummen ur...

Efter ett par väldigt roliga men ganska tunga veckor med mycket jobb tog tröttheten ut sin rätt. Alltså lite mer än vanligt, annars tycker jag att det är ett kroniskt tillstånd.

Så hade jag som tusen gånger förut bestämt att jag ska vara klar med alla sysslor tidigt så jag kan gå o lägga mig samtidigt som Axel. Och igår gjorde jag det äntligen! 11 timmars sömn - underbart! Efter middagen igår skulle jag och Axel bada, dvs han badar i sin balja när jag duschar. Här hemma är Spotify nästan alltid igång, och när Axel ledsnat på min musik och jag på hans så tänkte jag att  "svenska tokhits" i badet blir ju bra! En klassiker. Tills "svordomsvisan" kom.... Hela kvällen sedan fick jag höra "meeja hevvete fiit mamma" (mera helvetes skit). Det blir kul att höra vad fröknarna på dagis ger för ressumé idag!
Fast idag skulle ju morfar hämta, skönt.

Just nu är Axels idol morbror Anders. Ofta frågar han "kommer Anders?". =)

Idag har jag skott Tyr, pysslat med Kolan och mockat ut halva Tottes bädd. Den lukten var inte okej.. men vad fint det ska bli när stallet är renoverat och ångtvättat!

Imorn ska jag och Axel till tandläkaren för jag upptäckte igår när vi borstade tänderna att en av hans framtänder var lite gråaktig och det var inget som gick att borsta bort.. Kan vara från en smäll när han ramlat. =/ Bäst att kolla för säkerhets skull. 

Mys i höstrusket!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0