Putte-fnask, H & åsnor..








Kära lillebror (Putte-fnask som våra kusiner alltid kallat honom) är äntligen hemma igen från sin dykresa på Galapagosöarna. Här med en fregattfågel på dykbåten. Han har oxå tagit sig igenom alla prov och intervjuer o väntar nu på besked från polishögskolan. Trots alla mina fördomar om polisgrisar hoppas jag att han får göra det han verkligen vill! Även bra poliser ska ju finnas =) 

En dag har gått o jag saknar redan stora prinsen.

Lilla prinsen har somnat efter popcorn o bus. Efter dagis idag tog vi vägen genom slottskogen o stannade till vid gotlandsrussen, då ställde han sig o höll ett krampaktigt tag om staketet o började "iiiha" så som åsnorna låter. Jag berättade för honom att "Nej Axel detta är inga åsnor, detta är hästar" då tittade han underligt på mig (typ nej mamma jag ser ju att det är åsnor) och fortsatte sedan "iiiha"... underbar!

  


Kommentarer
Postat av: Katja

Så det är bara att vara tacksam för att Axel ännu inte insett att det finns åsnor på två ben - och "iiiihar" när jag gör något dumt...

2009-09-27 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0