Snart snart!

Snart kommer Axel hem! Som har varit hos sin pappa i helgen. Jag längtar så jag döör!

O eftersom Axel var där passade jag på att åka till Herman o göra lite nytta. Jag har ridit hans fina Pepsy, vi har tittat på kosseträning (cutting). Jag har kört grävmaskin för första gången i mitt liv och kommit fram till att det nog är ett ganska bekvämt sätt att tjäna pengar på. Långtråkigt säkert.

Igår kom Janne o Malin o Jonny o några kompisar till honom o käkade o drack grogg. Herregud, jag tål inte sånt längre. Stackars Herman jag låg o skrattade halva natten o inte vet jag ens åt vad. Sen fick han springa o hämta vatten för jag blev törstig, sen fick jag ont i kroppen o då fick stackarn hämta en voltaren o sen en till..  ja jag säger o det. Men kul var det =).

Idag sprang Herman omkring med motorsågen, Jonny klyvde (?) klöv(?) stubbarna o jag kapade ved. Sen gick bussen hem till Göteborg.

Axel-bebis kom hem nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0