Fredag, lördag, söndag

Så har vi varit på middag hos äldsta brorsan idag. Lyxigt med lagad mat, dukat bord, familj.. ja.

Klockan är nio och Axel lever rövare i sin spjälsäng, ställer sig upp, kastar sig o skriker "ah" o "hej". Alla leksaker i hyllan brevid är nedrivna för länge sen. Jag säger bara förlåt oss snälla grannar nedanför!!! Efter en brötig natt med feber ville den lille upp redan kl 03.45 så då gjorde vi välling o tog fram det nyinköpta duplot! Jag är glad att jag inte är granne till mig själv. Men vad gör man? Heltäckningsmattor är iaf helt uteslutet!

Jag är så glad för mina underbara vänner. Den bästa lyxen måste vara vardgaslyxen. I fredags hämtade vi Axel, Isac o Svea på sina dagis och fick sedan en jättegod middag hos Ida o Svea. Kidsen lekte o vi umgicks. 

Har en ny kvällssysselsättning; antingen gör jag fototalbum eller så syr jag om tröjor till Axel. Från body till tröja o vips kan man använda dem minst sex månader till. Snål? Nej kalla mig hellre ekonomisk =). Studentens fanatasi föds i plånbokens tomrum?! 

Imorn blir det ytterligare ett besök på hisingen hos Theo som ska ha sitt 8-årskalas. Herregud åtta år. Vad gillar en åttaåring? 

Nej nu får jag snart gå in o ge ungen en sup.. Eller inte. John Blund ja tack! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0