Ännu en helg gick...

Hej.

Helgen har varit lugn, igår var jag, Axel o mamma på demonstration mot Israels förintelse i Gaza, säkert 2-3000 människor var samlade! Hann träffa bl.a. Linnea, Matilda, Staffan o Kristina i denna röra av härliga människor.. Citat Eva "är ni fredliga?" Ja sjäälvklart. Skulle ni kunna se mig med en sten i handen? Nej precis =). Men vad jag hade skrattat om min mamma stod där med en sten i handen. Sedan åkte vi vidare till stallet o hade kvällsfodringen. Det var tomt, bara vi o Westergrens, kul att dem kom =)  

Alla vet att jag har en tokig och underbar vän, Daniel. Han skämmer bort oss med små presenter. Axel fick häromdagen en Polo Ralph Lauren tröja, hur söööööt som helst! Ack jag vågar inte ens tänka på prislappen.. det visade sig iallafall att den var i minsta laget så det var bäst att byta till en lite större storlek. Idag ramlade vi in på NK barn för att byta. Det mesta i Axels storlek var slut för det var rea. Till slut hittade jag en jättemysig munkjacka från Diesel, det fick duga =). Jag kan förövrigt säga att butiksbiträdet samt chefen på¨NK barn är änna riktiga mähän.. så tråkiga så klockorna stannar, ni vet såna som tar sig själva på liiite för stort allvar och lever för att få jobba på NK.. =P stackarna. 

Sedan åkte vi vidare till Karin o Viggo, vi gick runt sjön i Härlanda Tjärn och rastade Karins ena hund. Guuud va man saknar hund! Det får bli igen om ett par år, värför känna sig  obunden liksom =).  Sedan gick vi hem o Karin lagade middag o jag var lektant, jag har hittat min föräldraroll, absolut =).

Här i bakgrunden går tv:n, A lot like Love. Lagom såhär en söndagskväll och Emil är ju såå lik Ashton Kutcher! Hur har jag kunnat missa detta innan? Emil, jag har alltid varit kär i Emil, sen vi gick i ettan. Då började jag att fråga chans på honom men han sa alltid nej, haha. Sen när vi gick på gymnasiet blev vi ihop. Asthon Kutcher alltså, han är singel tjejer så passa på! Även Daniel =)

Imorn ska jag måla vardagsrumsmöbler och rida pållen, kul!  =). Dags o sova.

Godnatt! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0