The big day's commin' aha

.. Imorn hoppas, tror och vill jag att mitt nya simkort (tänk bort Valhalla, vilket alla verkar göra). Min operatör sa att han skickat det den 26 och imorn är det helt enkelt dags att dimpa ner i brevlådan så att mitt liva kan återgå till det normala igen. 

Nyår var himla trevligt. Alla var här, åtta stycken. Det lagades potatisgratäng med skinkstek och grönpepparsås, glasen stod aldrig tomma och humöret var på topp. Axel började som vanligt att skrämma skiten ur Isac (han blir bara så förbaskat glad över att få se dem igen). Ända sen vi träffades första gången med våra bebisar (och numera påsar till magar) har antingen Axel eller Sigge skrämt Isac (eller kanske man ska säga att Isac blivit rädd för dem). Viggo körde som vanligt sitt egna race, han tyckte bäst om att vara på golvet o leka när ingen annan var där. När leken var på topp var när vi dragit ut mammas låda med alla plastburkar o annat i, då var alla nöjda (kanske utan mamma? Men hon kommer först på måndag så jag hinner städa).   

Till slut slocknade barnen av ren utmattning och festen kunde börja =) vi skålade såklart in det nya året med rädsla att fönstren skulle gå sönder av allt smällande. Vi höll igång och sa godnatt när klockan var 06... sedan vaknade Axel vid 08.10, nu sitter jag här o mår som jag förtjänar =). Innan de andra åkte hem gick vi en promenad i slottskogen o matade änderna.

Packa packa o hem till oss..

GOD FORTSÄTTNING!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0