Nästan halvvägs till 50...

Ja o snart 30! Fan vilken fest jag ska ha då! =D Jag o korken ska börja spela trummor då med, det gör vi istället för nån 30-årskris (verkar jävligt onödigt).. vi skulle gjort det när v var unga o fräscha o det fortfarande fanns hopp men tiden fanns inte... som om den kommer göra det när vi är 30.. Vi skjuter det på framtiden.

23-årsdagen har varit bra =) Ikea med Karin o Viggo, jag älskar att strosa omkring där. De är fantastiskt duktiga med, alltid hittar man nåt man vekligen behöver som man hemma inte hade nån aning om! =) Min ursäkt denna gången för att åka dit var att jag behövde hörnskydd till mitt vardagsrumsbord som har vassa kanter. Jag hittade inget men det sved bra i plånkan ändå, hallelulja.. Karin bjöd på lunch innan färden gick vidare till Coop.

Framåt kvällen kom familjen plus Agneta, o vi åt tacos o chokladtårta.. nu är jag så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Lektionen för Margret blev inställd idag.. hon hade för mycket omkring sig, men nästa vecka då! =) Jag saknar alla kurser o tävlingar! Alla mål, motgångar o medgångar. Känslan av när ALLT stämmer!
Det blev inget stall idag heller.. tur var väl det för "hokus-pokus-tanten" skulle va där idag... ! Det är en tant som så länge hon varit känd i hästbranschen alltid varit snål som gatan o inte betalat vad hon gjort dig skyldg till. Nu har hon själv kommit på ett knep att dra ihop stålar med en vibrator hon sätter på hästarna som ska ge djupverkande massage. Jag uttalar mig inte om det hjälper eller inte det enda jag vet är att hon gav min stackars Halastjarna en bra stöt när hon skulle få behandling för hundratals kronor.. stackars hästen for i taken. O tantens enda kommentar var "ojdå". Resultatet blev en stel häst. Ännu en inkomstkälla hon skaffat sig är sadlar... hon lovar o lovar men inget händer. Här är vi flera med dålig erfarenhet. Men gott folk, jag tror på Ia's råd, köp bara sadlar av såna som kan rida själv så dem vet vad dem snackar om! Detta är ett av dem största o dyraste misstagen jag gjort.. jaja get over it men "hokus-pokus-tanter" är inget att ha! Skit rent ut sagt.

Axel har ett nytt intresse.. Säkert att han inte är brevbärarens barn?! Har har en otrolig förkärlek till brevinkastet! Han kan stå där i evigheter, öppna och stänga, öppna och stänga. In med ett brev, ut med ett brev =) Fyra tänder i överkäken har spruckit igenom nu.. dreglet rinner o han är ledsen ibland. Skönt att han inte blir tandlös.. jag trodde det ett tag. Men med dagens kunskap kan man säkert ge en tvååring löständer =) Han skulle säkert få välja färg med "gjööön, gjööön.." "Nej älskling är du säker på att du inte ska ha dem rosa?"..

Imorn e det spinning o core på Sats. Två veckor avklarade.. bara tio kvar =P haha... citat Anders "hoppas handduken är jävligt stor" Ja det får man ju hoppas =) för två gånger i veckan tolv veckor i sträck är f-n en bedrift! Ett riktigt badlakan ska jag ha, på det ska jag ligga o steka på playan i sommar =)  Åh jag längtar efter flipflops, lukten av grill och varma sommarkvällar i höga klackar, me love!
Förra sommaren hade jag bestämt mig för att lära mig vindsurfa..... men jag kom aldrig längre än till gräsmattan (haha..) Det blåste storm och en bebis krävde den uppmärksamhet han förtjänade.. men fanken vet denna sommaren kanske! hoppas hoppas..

Kram på er!


Sommarminnen:

 Grillafton

Smithska udden

Vattenskidor



sikken stil!

Skönvik

Anders

Bad en sommarkväll

 Timo Räisinenspelning i Strömstad

Öl på Linnéterassen, Sara o Linnea

Hanna o Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0