Här är en utmaning från Renée

Hur då utmaning egentligen? Ska man bara fylla i det här då alltså...

4 av mina favoritprogram på TV 

* Sex and the city (ja men så klart!)
* Roomservice
* Let's Dance (Heja Morgan)
* Dokument inifrån (utifrån?)


4 saker jag gjorde igår

Va med Ida och Svea
* tränade
* Åt middag med mamma
* Skurade badrumsgolvet (fantastiskt vilken lördag! =))

4 saker som jag ser fram emot

* Att rida Kolan imorn
* När alla mina projekt hemma är klara!
* Sommaren!
* När Ninas hovslageri drar igång =)


4 saker på min önskelista

* Att vi får vara friska
* En ny o hel kamera
* Mod för att tatuera mig (Lollo behöver oxå lite, men va fan vi har ju fött barn!  =))
* En hovslagarbil, en svets och en pelarborr

Nu ska jag oxå utmana nån... (varför bloggar ni inte vänner?) Lollo är den enda jag kan komma på.. (www.raudhetta.se/lollo)

Kram banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0