Söndag är alltid söndag..

Söndag är en jobbig dag, kanske mest för att den kommer efter lördag och lördag (förr i tiden) betydde ansträngande övningar nattetid. O igår var det dags igen. Söndag är lite av en ångestdag med för att man nästa dag ska börja jobba igen. Därför har jag valt ett roligt yrke så jag förhoppningsvis ska slippa söndagsångesten. Annars kan man vara lite optimistisk o tycka att söndagen är en skitbra dag utan krav (förutom när man ska hjälpa sina föräldrar att flyttstäda...som trots allt gick ganska smidigt) med pizza och utkörning givetvis. Pizzan smakar bättre då på nåt vis.

Min o Karros fest var jättekul, men det är klart eftersom vi har så många underbara vänner! Fest här innan vi begav oss in mot stan. Det var park lane för ikväll.. ingen favorit i vanliga fall men jag kanske har dömt det stället lite för hårt. Visst e det lite för många backslicks där men faktiskt också en hel del "good-looking-guys" som Karro sa det. Det var måånga år sen jag var där sist. Tilla hade fått ett sms av Peter Siepen som var Dj ikväll där hon + en gäst fick fritt inträde, en blev gensat fem som kom in på det där smset och våra plånböcker mådde lite bättre för en stund. 

Där sprang man dessutom på ett gäng gamla klasskompisar som man inte sett på år o dar, sjukt kul. Klockan hann bli fem innan vi slirade hemmåt, ska det va så ska det va ordentligt. Ingen mobil stulen denna gången, dem som jag tyckte va lite för nära fick smäll på handen, himla effektivt så det kan jag rekommendera ; ). 

Imorn e det jobb på Åbykliniken. 

Sista pizzabiten och 5 liter vatten innan bedtime. 

Kram banan

  

Kommentarer
Postat av: Renée (wilmisen)

Du är utmanad av mig igen ;-)

2009-02-04 @ 20:54:20
URL: http://stenberg.bloggagratis.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0