Ännu en utmaning..

Så var jag utmanad av Renée igen =)

Regler för utmaningen:

*Gå in i mappen "mina bilder"

*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen

*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden

*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade


.


Från vänster: Ida, Becca, jag, Karro, Tina, Petra + kavaljerer


Oj vilka minnen! Härligt att det blev just den bilden =). Här står vi med våra bordsherrar innan färden gick vidare till Valand där kvällen skulle tillbringas. Natten fortsatte sedan vid Lygnens trygga bullerby där vi bodde =). Min gudmor Anna sydde min balklänning (som jag förövrigt testade strax innan jag blev gravid - o nej vilken tråkig historia.. blixtlåset hade blivit så svårt att dra igen, förmodligen rost..) Fy fan Mange (han som står bakom mig) kliv ner från trappsteget där, det ser ju ut som jag har valt den längsta bordsherren jag kunde hitta! Ja detta var helt klart en av dem roligaste kvällarna i mitt liv! Sminkning o håruppsättning gjorde Lollo. Tänk er själva mycket skumpa, dans på borden, skönaste lärarna, vännerna för livet o rätt in i dimman med alltihop - WONDERFUL =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0