Kom o drick en drink på min balkong... men jobba först =)

Idag gjorde vi vår tredje dag på Ekorren, det är tufft för det är många barn o man får klara sig mycket själv. Axel är inte van vid det eftersom någon hela tiden fokuserar på honom, han är centrum milt sagt =). Säkert nyttigt men samtidigt lite hjärtskärande för hans mamma även om personalen är jättebra.

Jag har hunnit med att rida Kolan med, lite lat o ganska tråkigt till en början men sen red jag med ganska mycket tempo o omväxlande övningar o då vaknade den gamle gossen o blev till slut riktigt trevlig =). Grymt kul att använda dem nya verktygen jag fick av Suss med, funkade jättebra.

Sedan hem o hämta Axel o Mats o vidare till ByggMax. Nu skulle det inhandlas virke till mitt balkongprojekt.. herregud.. vad har jag gett mig in på. När ska detta hinnas med??!! Inne på ByggMax's drive in park rstade vi av Axel (vare sig vi ville eller Tanken är iaf att det ska byggas bänkar med förvaring i och ett bord fäst i väggen som oxå fälls upp o hakas fast där för att få mer plats när det inte används. Sen ska det finnas en extra skiva man kan dra ut så att vi kan sitta där o äta gott o dricka drinkar. Åh jag vill nu!

Men innan dess åker vi en tur till landet, Skönvik. Guud va skönt. Vi ska greja, gå ut o gå, andas havsluft, gå på bryggan i Grebbestad o leka med Sigge o Zenitha.

Trvelig helg!!
Kram

(det hände nåt men detta är skrivet i fredags...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0