Det är något mystiskt med mobiler...

Ja låt oss reda ut detta en gång för alla. Efter att min gamla samsung gett upp skulle man kunna säga att det bara går utför..!! Milt sagt. Jag köper en ny Nokia express music (rätt nöjd med) som sedan blir stulen en vecka senare. Stället hette Lounge gott folk för att fräscha upp era minnen ;), köper en ny Sony Ericsson, som går sönder efter tre månader (hur är det möjligt?) Axel lyckas med sin krämiga laxpasta återuppliva min gamla samsung som varit stendöd (vad hände?), jag blir glad o börjar använda denna igen.

Fest hägrar. Blev lovad att Lounge inte skulle bli stället. Jag o Lounge är ingen god kombination. Vad händer, vi trillar in på Lounge - ingen kö o inget inträde. Gött. Men är det värt det? Nej. Big no no. Framåt småtimmarna på väg från baren, knökat mycket folk (folket = pappa-betalar-flickor samt slemmmiga backslicks-killar).. Då känner jag hur min väska plötsligt är borta! PANIK!! MIN MOBIL!!! Jag återvänder i 190 knuffandes med armbågar, där står en kille med ett flin o håller upp min väska!

-Är detta din?
-JA, va f-n tror du när den hängde på mig
Han flinar... tystnad..
-Men tack iallafall, du räddade just min kväll.
-Är det så du kan ligga med vem som helst nu?
Förvirring (vad sa han? Nej han kan inte sagt det!) En örfil fick han. Han blev chockad. Jag blev ännu mer chockad. Och rädd, haha. Tänkte typ shit... nu är jag inte så kaxig längre o sprang tillbaka där Lollo stod o vänta..
Enough! Där avslútades Lounges-besöket som sedan fortsatte på Berså, bra mycket trevligare.

Idag har jag inhandlat en Tupperwere ostkupa, ni hör ju själva att vuxenpoängen haglar! 

Nu duschen innan jag ska krypa ner brevid min sambo som ligger i mammas säng =).

God natt kram 

Kommentarer
Postat av: Tommy Saari

hahahahaha, vad vore livet utan mobil Nina? Skicka snigelpost.

2009-04-05 @ 08:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0