Så var man ett träsktroll i bloggträsket




Det slog mig idag att hösten är underbar! Jag har för första gången njutit av hösten tror jag o visst betyder det att kontot med vuxenpoäng steg ytterligare, yeah!

Jag och Axel har sjungit och dansat på vår babyrytmik - vi har så roligt ihop! Den lilla ungen är fantastisk, han som annars snurrar o skruvar, ålar o hoppar och vill att det ska hända saker hela tiden sitter blick stilla (enda undantaget är när han spelar marackas) och är stenfokuserad hela tiden, varje minut, varje onsdag! Det är faschinerande att se honom och polarna. Idag var Isac, Svea och Viggo där med sina mammor, det är vi som gick i Minnagruppen ihop.

Sen kom Nicole, har ju inte sett henne på läänge, Israelresa och annat har kommit i mellan. Vi slog på stort o köpte pizza, "15 minuter-en kvart" skulle det ta, vi fick vänta flera kvartar, eller åtminstone två. Killen som bakade pizzorna mötte vänligt våra blickar med nervösa leenden gång på gång o svara hela tiden (utan att vi frågat) att "de kommer strax", strax gick o gick. Till sist fick vi våra pizzor, då lyfte killen i kassan på locket till Nicoles pizza o sa att "den är lite trasig här men om ni väntar lite till..." nej tack det går bra svarade vi, och han förklarade att de hade gjort om hennes pizza tre gånger och detta var tydligen det bästa resultatet. Stackars kille, den skulle ändå gå sönder i magen! Men snälla var dem o vi fick tillbaka en del av pengarna. 

Johanna har flyttat till Stockholm för att plugga nåt med idrott o fötter typ..

SMS från Nina = Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Jojos födelsedag hurra hurra hurra!  pUss
SMS från Johanna = Hej gumman, vad söt du är men det är den 24 jag fyller.. Puss
SMS från Nina = Va? Näe är du säker? Jag var 100 på att det var idag..
SMS från Johanna = Jag var tvungen att kolla i passet, nu är jag säker!




  

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du får se till att uppdatera så man kan följa vad som händer dig i ditt liv....

2008-09-18 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0