Ditt o datt..

Nu får jag nog berätta!! .... att Axel ska få ett syskon! =D ....





Nästan i allafall. Gudmor Nicole ska ha bebis i maj 2009, hipp hurra vad underbart! O jag ska få ett gudbarn.. (Nicole vet bara inte om det än =p för vad hon än säger är jag så glad för att jag o Axel ska få en småtting till =)

   
Morgonjympa i min gamla 80-talspyjamas.


Jag var i Skara i måndags o hälsade på klassen o lärarna där, smidde lite o fick äntligen äta Fridas goda bakverk, hon är nämligen utbildad konditor men sadlar nu om till hovslagare. Vi har tjatat sen hösten -06 o nu fick hon ändan ur vagnen. Arraksbollar, rulltårta, dumlemuffins o nån morotskaka med glasyr!! Hon är bra vår Frida.

I fredags kom Helen o Karin med Isac o Viggo o hade myskväll med oss. Det var jättetrevligt =). Axel o Isac var rätt nöjda med att sitta o leka i ett hav av leksaker men Viggo trivdes bäst utan deras sällskap. Axel inledde nämligen kvällen med att ta tag i Viggos näsa.. busunge. Mamma har ett o annat att förklara för lillkillen =).

    

På söndagen hade Theo sitt kalas, den lille lille är 7 år! Vad hände där?
O Axel fick på sig kalasskjortan =)




Hoppas ni mår bra alla o att ni kunde läsa min katastrofalt dåliga kronologiska dagbok!
Ha det gott, kram från oss

Kommentarer
Postat av: gudmor nicole

haha ni är ju roliga!!!

tok fia!!!

och jag måste bara säga att han är ju så guuuulig saknar er men vi ses på måndag då vi ska ha en hel dag...pussssssss

2008-10-22 @ 19:31:15
Postat av: Pecci

Oh va kul.. Grattis Nicole!! och du då stumpen.. ska vi leka på fredag?

2008-10-22 @ 21:21:00
Postat av: Nina

Ja det ska vi Becca!! =) Miss you! O du är det Tinas dag idag? 23:e va? Puss

2008-10-23 @ 15:02:50
Postat av: nicole

tack becca!

2008-10-23 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0