Freedag

Nu har den lille äntligen somnat.. i sin spjälsäng dessutom! (och innan jag skrivit klart detta hunnit vakna två gånger).

Vi var på Sats idag, det funkade jättebra för Axel på Minisats, vilket kändes bra. Mina pass var roliga, sen kom instruktören fram o sa att jag hade väldigt bra teknik på cykeln (hahahah). Vad betyder det? Men man tackar o bugar (eller?) Det var riktigt skönt att komma igång igen, förmodligen mindre skön dag imorn..

Så hängde jag upp mina ramar idag, dem med limmade "krokar". Det får bära eller brista. Axel var jättemammig hela dagen o kunde inte ens sitta i sin gåstol alldeles brevid... suck. Men så gav jag honom ett tomt grötpaket och jag insåg snart att jag har ungefär 90 sekunder på mig innan han blir ledsen igen! Hämta nubben, ramarna men var FN är hammaren?! Så typiskt.. det fanns ingen tid att förlora, jag fick spika med en hovtång o det gick. Hammaren låg överst på bokyllan i sovrummet sen mitt försök att hänga upp en mobil (inte telefon utan en sån där leksak typ..) i taket.

Det händer så mycket hela tiden med lille skatten, senaste veckan har han tex lärt sig att dra ut kökslådorna och han vinkar när man vinkar till honom. Han har blivit jätteduktig på pincettgreppet o åt idag otaliga majskorn och små gurkbitar, allt för att vi skulle få sitta ner o hinna äta.

Igår skulle jag o Lollo åkt till Kungsmässan men Lukas var sjuk pga av tänder så vi fick stanna "hemma" (stallet). Sen kom gudmor Nicole o åt middag, mys.
 
Imorn åker vi till stallet för det är kurs för Hinni. Det fanns en plats kvar men jag tycker inte att Kolan är igång tillräckligt. Tyvär.

Najti najti!

Kommentarer
Postat av: Korken

Han stötte ju på dig fattar du väl...instruktören alltså:)

2009-01-06 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0