"detta fält måste fyllas i"

Nu har precis Axels gudmor Nicole åkt hem, hon var här o åt middag med oss o mös.. men fy för roomservice som e slut.

Jag känner själv hur jag sitter här o stinker, vi åt soppa o hångelbröd med krut i; vitlöksbröd.
 
Efter att jag o Axel var magsjuka har jag inte riktigt fått tummen ur, förbaskat lång startsträcka. Men imorn då j*vlar e det gymmet som gäller, bara gå inte känna efter, inga men och inga efter och verkligen inga "det förtjänar jag..." det är ju skönt när man väl är där men innan dess...puh!

Här hemma ser det verkligen förjävligt ut, det tyckte mamma med, haha. Eller som hon sa "ja det ser lite spännande ut".. men vi går nu igenom en jobbig period. Axel är missnöjd ofta och kan absolut inte vara på golvet så länge jag inte ligger där brevid honom och han kan klättra på mig. På armen går det bättre men i längden är inte det heller spännande nog, min rygg tycker också en del om det.. Ja ja det är ju inte hela världen att ha ett missnöjt barn med sig HELA tiden men det värsta är att knappt nån mat smakar bra längre. Banan och macka går bra men jag vet inte hur bra det är med alla dem där mackorna hela tiden och inte efter artikeln jag läst i Forskning och framsteg där det stod att när de nya riktlinjerna om att inte ge barn för mycket mjöl kom sjönk glutenintolleransen avservärt. Ja jag hoppas det går bra, den som lever får se. För en veckaa sedan var unge bottenlös..

Idag hade mamma Axel ett tag, det var "måndag". Åby är fortfarande stängt pga A2-virus (hästinfluensa). Däremot upptäckte vi igår när jag o Jessica skulle rida Kolan att han saknade en sko. Typiskt. Den där Murphy.. Men idag var jag där och slog på en ny, det var inte mycket vägg kvar att spika i, jag fick spika tight och vi lär se de närmsta dagarna om det var för tight. Man måste satsa, annars har man ändå förlorat! (det låter värre än vad det är =), jag tror inte det är några som helst problem men säker varken kan eller ska man aldrig vara).

Ha det! // Kram Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0