Årets första och sista







...pepparkaksbak! Hela kvällen har vi bakat pepparkakor, druckit glögg (någras spetsad med lingonvodka..) o tittat på Bonde söker fru (vilket j*vla program!) Himla trevligt, Jocke, Linnea och Jack kom hit. Kvällen sprang förbi och Axel har nu somnat i sin säng. 


 
Det blev en repa till Sats idag med, rätt nöjd med mig själv det var sååå nära att jag banga..! Jag har sjukt dålig karaktär =p, men jag jobbar på den!

Igår kväll spred sig ett rosa skimmer över min mobil.. me like.. men imorse dog den. Förbannat vad tråkigt det är, massa nummer, bilder och sms som jag hade velat spara men skiten e pangdöd så det är bara att glömma.. Jag hade sparat massa underbart fina sms jag fått när Axel föddes och bilder när han va nyfödd innan kameran kom fram.. Skit. Ja ja men jag har ju honom live!

 Världens finaste unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0